Esteticul nu este rupt de cognitiv. Întreaga experiență a cunoașterii umane arată că o anumită încredere în simplitatea ascunsă a lumii îi ghidează atât pe savant cât și pe artist- Solomon Marcus

luni, 30 mai 2011

Late Sunday talk

Duminica si sambata nu m-am aflat in apropierea netului asa ca nu am putut sa postez.

Si mi se pare ca am rezumat ce voiam sa zic:

Incercati sa faceti lucruri cat mai variate in viata de zi cu zi. Nu va investiti toata energia intr-un singur lucru. Fie el drept, prieteni,relatie de cuplu, hobby-uri......



Revin si completez.

Ca si in drept si aici trebuie sa fie o exceptie (cel putin din punctul meu de vedere)

!Sanatatea

Fara sanatate nu puteti sa va bucurati de nimic. Stiu din proprie experienta.

Relatia de cuplu, prietenii, dreptul nu inseamna nimic daca ai o problema de sanatate.

A nu se inteleage ca daca suferi de o problema de sanatate trebuie sa abandonezi tot, dimpotriva ai posibilitatea sa apreciezi mai mult lucrurile marunte din viata.

Nicio problema de sanatate nu se trateaza doar cu medicamente ci cu intregul mod de viata.

Daca sunteti sanatosi (cliseu) nu va dati seama cat de norocosi sunteti. E atat de usor sa o mentii si atat de greu de obtinut.



filmul saptamanii: 2001, A space odyssey (1968)

documentarul saptamanii: http://topdocumentaryfilms.com/russell-blaylock-nutrition-and-behavior-aspartame/  -util si in profesia de practician al dreptului(in mod special cel penal) si pentru noi ca sfaturi de urmat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu