Esteticul nu este rupt de cognitiv. Întreaga experiență a cunoașterii umane arată că o anumită încredere în simplitatea ascunsă a lumii îi ghidează atât pe savant cât și pe artist- Solomon Marcus

duminică, 8 mai 2011

Sidenote

Din moment ce e duminica, ma gandesc sa ne detasam putin de drept.

Am gasit din intamplare prin bibiloteca parintilor cartea " Cugetari si aforisme" de Titu Maiorescu.

M-am gandit ca ar fi interesant sa pun cate un citat din cand in cand.

Ce voiam sa subliniez:

Titu Maiorescu a fost avocat.

M-am simt acuzata:) de partinire. Nu e cazul.

Dar totusi, sa nu uitam ca  ne "jucam" cu patrimoniile sau libertatea oamenilor.

Filmul de duminica: Amadeus, 1984

Un comentariu:

  1. Frumoasa idee!

    Imi permit sa adaug un citat care, in opinia mea, rezuma perfect meseria de jurist:

    " Intreg Dreptul se rezuma la doua institutii fundamentale: Libertate si Proprietate. Si fara organizarea acestor institutii fundamentale nu se poate concepe o comunitate umana.A fi jurist inseamna a fi profund uman.Eu nu am cunoscut pana acum un jurist mizantrop, dupa cum nu pot intelege nici pe magistratul care are voluptatea sadica de a condamna cu orice pret[...]. Marii juristi se recruteaza din rasa celor mai de seama oameni. Ei trebuie sa fie elitele generatiei lor." Hurmuz Aznavorian

    RăspundețiȘtergere