Esteticul nu este rupt de cognitiv. Întreaga experiență a cunoașterii umane arată că o anumită încredere în simplitatea ascunsă a lumii îi ghidează atât pe savant cât și pe artist- Solomon Marcus

luni, 13 iunie 2011

Sunday talk

Am fost ieri la piesa de teatru ”Lecția” de Eugen Ionescu (Eugene Ionesco-in afara Romaniei)

Foarte interesantă...

Mi-a rămas în minte o propoziție:

”Memoria este dușmanul de moarte al matematicii”

Am găsit un posibil răspuns de ce memoria mea tinde la 0 - îmi place foarte mult matematica (științele reale în general).

Așa că, dacă se întâmpla să fac o greșeală pe care niciun student de anul I nu ar face-o este pentru că nu am înțeles fenomenul și cum spuneam, nu prea pot să memorez.

filmul săptămânii : The Great dictator, 1940 - nu mă așteptam să râd atât de mult

documentarul săptămânii: Exploring Einstein: Life of a genius - de aici am înțeles ce vrea să spună teoria relativității 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu