Esteticul nu este rupt de cognitiv. Întreaga experiență a cunoașterii umane arată că o anumită încredere în simplitatea ascunsă a lumii îi ghidează atât pe savant cât și pe artist- Solomon Marcus

sâmbătă, 21 mai 2011

Sunday talk

Desi nu este duminica ma gandesc  ca o discutie de duminica ar fi binevenita.

Pentru cei care au avut astazi un examen:

Va doresc mult succes in viitor si nu uitati pentru ce invatam(vezi citat)

Daca stii ca stii :) nota conteaza prea putin.

Eu nu am putut sa imi aleg profesia dorita dar acum imi dau seama ca e mai bine. Inca nu sunt pregatita sa iau decizii de care sa depinda soarta oamenilor.

Poti sa faci bine oriunde ai ajunge, indiferent de functia ocupata. Poate e mai bine un oras mai mic, departe de orice influente sociale(reclamantul este vecin) si de orice factor perturbator(prietenii).

Un an nu e atat de mult...ganditi-va ca o sa condamnati oameni sa stea in inchisoare mai mult de atat.

Sunt sigura ca auditorii de justitie au un fond bun. Stiu asta din practica, un avocat mi-a spus ca este o placere sa discuti cu judecatorii veniti de pe bancile INM-ului. Pana la urma conteaza cum sunteti vazuti de justitiabili, ei nu va vad notele ci va vad ca pe niste  oameni foarte bine pregatiti de la care cer ajutor.

Cu riscul de a suna ca o placa stricata:

Redescoperiti-va pasiunea pentru drept si dreptate pe care in mod sigur ati avut-o. Altfel nu intrati la INM.
A nu se intelege ca presupun ca ati pierdut-o, daca dreptul e o pasiune, bucurati-va de ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu